(пере)народження інтернету

Колись, всього лише 30 років тому, почався експеримент під назвою «Інтернет».

У той час ми жили на меншій площі, більшість наших щоденних дій відбувалися в межах кількох кілометрів від нашого дому. Якщо нам щось було потрібно, ми ходили в сусідній магазин. Зазвичай ми довіряємо вказівкам власника магазину або місцевого «експерта». Ми були щасливі коли знаходили те, що шукали. Репутація мала значення, а брехня була неприйнятною. Якщо ми не могли знайти те, що шукаємо, ми публікували запит в місцевій газеті або на дошку в місцевому супермаркеті. Було набагато менше вибору, було менше стимулів, легше було насолоджуватися простими речами в житті. Знаходження когось повністю ґрунтувалося на довірі, потрібно було виконувати обіцянки, оскільки не було миттєвого спілкування чи доступу до інформації, які ми маємо наразі. Звичайно, збереження нашого світу надто малим має свої обмеження та внутрішні небезпеки.

Тоді ж, лише 30 років тому, з’явився Інтернет. Це був ВЕЛИЧЕЗНИЙ подарунок для людства з потенціалом підвищення обізнаності для всіх нас на цій прекрасній планеті. Це був видатний експеримент.

Інтернет дозволяє розширити життя нашого села, стати частиною глобальної спільноти. Це дозволяє нам діяти як глобальне плем’я з усією інформацією під рукою, це пропонує можливість отримати рівний доступ до всіх ресурсів планети. Він обіцяє глобальне вільне спілкування, миттєву доступність інформації, необмежені можливості для зростання та освіти. Але що сталося з нашим прекрасним Інтернетом?

Зараз вже пройшло 30 років потому, й вже Інтернет став поганим відображенням нашої людської раси, ми не модернізувалися. Інтернет дозволив нам ефективніше позбавляти матінку-землю її ресурсів. Це дозволило нам стати більш залежними від негайного задоволення, прикладами є соціальні мережі та індустрія розваг для дорослих. Нові прекрасні можливості, такі як цифрові валюти, стали азартною грою та джерелом багатства для найрозумніших хакерів. Комунікаційні можливості Інтернету дозволяють небагатьом маніпулювати багатьма. Маркетинг став актом маніпуляції. Ми всі стали продуктами неймовірно потужних глобальних корпорацій. Зараз Інтернет є найбільшим інструментом у глобальній війні та створенні багатства.

Зараз ми перебуваємо на передньому краї глобальної війни в поєднанні з падінням нашої біодиверсифікації, а зміна клімату вже не є загрозою в майбутньому, а є вже проблемою сьогодення.

НАМ ПОТРІБНІ ЗМІНИ:

  • Нам не потрібен ще один знеболюючий засіб, нам потрібно переосмислити корінь наших проблем.
  • Нам не потрібна підтяжка обличчя, нам потрібна підтяжка віри, зміни можуть відбуватися дуже швидко. Поки ще не пізно.
  • Нам не потрібен ще один глобальний лідер, щоб врятувати нас усіх, зміни починаються зсередини.

ЗАРАЗ НАМ ПОТРІБНИЙ НОВИЙ ІНТЕРНЕТ БІЛЬШ НІЖ КОЛИ НЕБУДЬ, АЛЕ ЙОМУ ПОТРІБНІ КРАЩІ ОСНОВНІ ПРАВИЛА.

Давайте створимо Інтернет 2.0, Інтернет, який базується на 3 потужних рушійних силах:

  • Автентичність.
  • Планета перш за все.
  • Люди перш за все.

Автентичність:
Більше ніякої анонімності, якщо ми вважаємо світ нашим племенем, тоді ми хочемо мати можливість довіряти один одному та інформації, яку ми створюємо або ділимося. Репутація має бути всім, як це було в нашому маленькому селі.

Ми повинні бути автентичними в тому, ким ми є, що ми робимо, що ми створюємо та виробляємо. Як люди, ми сильні, і не тому, що нам все під силу, це означає, що нам не потрібно надмірно використовувати свої надздібності. З великою владою приходить велика відповідальність. Інтернет — це надзвичайно потужний інструмент, ми повинні ним добре користуватися.

Планета перш за все:
Ми повинні поважати ту планету, на якій живемо. Планети Б не існує. Інтернет не повинен ставати приводом споживати та виробляти більше. Відстань для доставки товарів все ще реальна, ви не можете відправити свої товари через Інтернет, для цього потрібні кораблі або літаки, що спалюють паливо. Продукти не повинні бути такими недорогими, потрібно більше повторного використання. Чому б не використати величезні можливості Інтернету, щоб поділитися нашими ресурсами та обмінюватися ними, де це можливо та необхідно. Сучасні токенізовані бізнес-моделі обіцяють глобальні рівні шанси.

Люди перш за все:
Чи дійсно нам потрібні 5 додатків для чату? 5 програм для соціальних мереж? 10 для шопінгу? 10 механізмів оплати ?

Особисто я так не вважаю, нам потрібні прості у використанні та потужні інтегровані рішення, які використовують потужність нової парадигми Інтернету, де ми є центром нашого цифрового життя. Нам потрібно володіти своєю ідентичністю, даними та цифровими навичками. Нам потрібне цифрове життя як розширення нашого тривимірного повсякденного життя, а не як заміна. Не повинно бути причин губитися в ультрареалістичних іграх, програмах соціальних мереж, драматичних короткочасних емоційних тригерах або надзвичайному розважальному контенті.

Разом ми можемо створювати прекрасні враження як альтернативу нашому поточному цифровому житті, розміщеному на рівні Інтернет-інфраструктури, якою ми володіємо та розгортаємо разом.

Ми тут не для того, щоб змінити світ!
Але ми можемо створити приклад того, як може виглядати така система, і, можливо, ви побачите цю ідею вартою того, щоб допомогти зробити її успішною. Цей Інтернет 2.0 може досягти успіху лише якщо ми знайдемо способи співпраці та створимо справжній рух, у якому люди просуватимуть цю концепцію Інтернету вперед.

Ми не хочемо проштовхувати наші ідеї на «цільовий ринок», тому що це вимагатиме від нас м’яких маніпуляцій, щоб знайти шлях до тієї невеликої частки уваги, що залишилася для людей для яких цей експеримент буде лише розвагою. Сьогодні вся інформація має бути максимально простою та реальною, щоб мати вплив. «Бреши, поки не вийде» - стало нормою. Правда, що «цільовий маркетинг» став обов’язковим? Відколи ми стали «мішенню»?

Ми кажемо НІ такому підходу, ми хочемо бути максимально «автентичними», ми хочемо бути планетою та людьми насамперед. Ми віримо, що, показавши, що можна зробити, і створивши спільноту, можна досягти ефекту «тяги».

Ми тут не для того, щоб змінити світ! Планета може зазнати лише необхідних змін
якщо ми всі визнаємо потребу та силу, яку ми маємо в собі, щоб зробити необхідні зміни.

СТАНЬТЕ ЧАСТИНОЮ ФОНДУ
ДЛЯ ІНТЕРНЕТУ 2.0

  • Крістоф де Шпігелеер
2 Likes